Nu har vi blivit med katt! En Helig Birma med namn Bianca..

juli 22, 2010 kl. 9:48 f m | Publicerat i Uncategorized | 1 kommentar

Vi hämtade henne igår från en trevlig kattuppfödare i Oskarshamn: Bluetinders

Resan gick jättebra! Hon låg så fint i sin transportbur och mest sov. Väl hemma gick hon förstås runt och letade efter sina kattkompisar, men ganska snart lade hon sig ner hos mig och ville bli klappad. Bianca har bara haft ett ”miss”öde med toan, andra försöket gick bättre – när jag höll min hand hela tiden vid hennes kind när hon satt i kattlådan o kissade. Som att hålla handen på ett barn..

       

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hej!
    Bianca ser jätte fin ut. Lycka till med er nya kisse.

    Hälsningar från Lena (S*Seagull Point birmauppfödning)

    Kolla även mitt jobbs hemsida: http://www.leksand.se

    Jag jobbar som nämndsekreterare åt KS och kommunfullmäktige. Är även sekreterare åt kommunalråden. Lite info bara eftersom din man är i den ”branschen”. 🙂


Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

