Förkyld och hes tillbringar jag dagen hemma och laddar om inför nya politiska uppdrag

oktober 12, 2010 kl. 7:06 f m | Publicerat i Uncategorized | Lämna en kommentar

Igår gick jag ur Facebook eftersom jag inte hinner eller orkar uppdatera min Facebookstatus så ofta som förr, samt så behöver jag tid för annat nu.

Jag vill prioritera umgänge med familj, vänner och husdjur samt sätta mig in i nya uppdrag som väntar runt hörnet. Vilka de blir kommer snart att bli känt efter alla förhandlingar och jag kommer naturligtvis skriva här om besluten.

Nu ska jag strax ta en liten höstpromenad i solen med min mamma och njuta av de salta dofterna från Stenungsunds brygga 🙂

Kommentera »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

