Igår, när Freyja hade namnsdag, inträdde jag stolt i Götiska Förbundets Viktoriagille!

januari 24, 2011 kl. 12:26 e m | Publicerat i Uncategorized | 1 kommentar

Igår den 23/1, när Freyja hade namnsdag, inträdde jag stolt som recipient i Götiska Förbundets Viktoriagille! Detta skedde genom en högtidstund i förbundsborgen Skansen Lejonet i Göteborg.

Nu ingår jag i Götiska Förbundets Margaretaloge i Uddevalla. Min orsak för detta är bland annat följande:

För att – i god samhörighet med andra – levandegöra och höja kunskapen om vår kulturhistoria samt bistå medmänniskor genom civilkurage och att aktivt ta avstånd från främlingsfientlighet och diskriminering!

/Astrid Helen Andersson

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hej och grattis!
    Jag är själv stolt Broder i siriuslogen, det är en spännade väred som öppnar sig!

    MVH
    Lars M Ekvall


Kommentera

Blogga med WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

