Ur dagens lokaltidning STO Stenungsund:

januari 25, 2011 kl. 8:45 f m | Publicerat i Uncategorized | 3 kommentarer

Jättefin artikel, men det är viktigt att få påpeka vad jag sa: Jag har frågor som jag gärna vill ha svar på (då jag är ny i kommunen) och det är bland annat att jag undrar om det är så att kommunen inte har en plan – riktlinjer – för utsmyckningen av det offentliga rummet. Jag sa även att vad jag vet så har kulturkontoret gjort ett fantastiskt jobb genom åren och nu ska det bli kul att arbeta med de kommunpolitiska frågorna.. 

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. I’m gone to inform my little brother, that he should also visit this weblog on regular basis to obtain updated from most recent gossip.

  2. Thank you for another excellent article. The place else
    could anyone get that kind of information in such a
    perfect manner of writing? I have a presentation next week, and I am on the look for such info.

  3. plastic extruder

    Ur dagens lokaltidning STO Stenungsund: | Helen Andersson's Blog


Kommentera

Blogga med WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

