Idag 1 december är det vår Bröllopsdag, Ove..

december 1, 2011 kl. 4:19 f m | Publicerat i Uncategorized | 1 kommentar

Idag är det vår ♥ bröllopsdag ♥
 .
1 december 2007 blev vi kära
1 december 2008 förlovade vi oss
1 december 2009 gifte vi oss
1 december 2011 är jag ensam och saknar oss..
  .
Idag åker jag till First Grand Hotel i Borås där vi blev.. så där riktigt kära under en Moderatkonferens 2007.
Jag ska gå ut och äta på en fin restaurang och be dem tända ett ljus, för oss, på bordet.
Sedan ska jag gå tillbaka till hotellrummet och försöka vila.
 .
Dagen efter börjar Sverigemötet Väst för oss moderater och jag måste vara stark så jag kan fortsätta orka bära vår M-fana högt, såsom vi båda gjorde.
 .
Men först..
 
Jag älskar Dig så mycket, Ove!
1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hoppas din denna resa både geografiskt och själsligt leder dig till ljusa dalar och soliga toppar.
    Ett liv i tygghet och värme ibland vänner!
    Lars


Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

