Jag önskar Moderaterna, Götiska och Alla en riktigt God Jul och ett jättefint 2012!

december 22, 2011 kl. 3:13 e m | Publicerat i Uncategorized | Lämna en kommentar

Och jag vill tacka för Ert tålamod med mig i min svåra sorg över att ha mist min make Ove Andersson!

Jag hoppas komma igen starkare 2012 för det finns så mycket mer att göra i framtiden – För det är som vi säger i Götiska Förbundet: ”Forntid och Framtid är Nutidens ansvar”

Här ovanför ses jag i mitten längst fram, när jag var med om ett historiskt ögonblick tillsammans med Götiska Förbundets  Margaretaloge i Skansen Wästgötha Leijon, vilket man kan läsa ur Götiska Förbundets årsbok Götiska minnen 2011

  

Jag önskar alla En God Jul och ett ännu bättre Nytt År!

Kommentera »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

